Om forløbet

Alle kunder er forskellige, og derfor er alle forløb også forskellige. Dog har vi gennem årene erfaret at det er godt at have en overordnet plan, inden vi skal arbejde sammen. Vi har lavet en generel plan vi følger, når vi starter et forløb op - uanset om det er en komplet webshop, eller ekstra udvikling på din Shopify webshop.

1. Første dialog - forventningsafstemning, og formål med arbejdet

2. Tilbudsafgivelse, og accept af dette

3. Vi udfører det aftalte stykke arbejde - samt løbende dialog & opdateringer

4. Sendes til godkendelse hos dig

5. Evt. rettelser/ændringer udføres

6. Overdragelse og endelig fakturering

Forventningsafstemmelse er enormt vigtigt - både for dig, men også for os. Forvent derfor at vi stiller en masse spørgsmål, for at få den mest præcise beskrivelse af hvad du ønsker at få lavet, og hvad formålet er. Bliv ikke overrasket hvis vi kommer med sparring ift. at gøre tingene anderledes, hvis vi har erfaret der er bedre måder at gøre det på.

Forventningsafstemmelsen er en af de vigtigste værktøjer til at opnå en glad og tilfreds kunde, til det aftalte budget. :-)